Car-Pass zorgt voor de bescherming van de koper en een eerlijke handel in de sector van de occasievoertuigen door de bestrijding van fraude met de kilometerteller.
In 2009 lanceerden we een saga met de rode Volvo en zijn verkoper. Eerst probeerde die met de kilometers te sjoemelen door achteruit te rijden, later door op alle mogelijke manieren aan een teruggedraaide kilometerteller te geraken. Toen in 2019 de Car-Pass uitbreidde en behalve kilometerstanden ook Euronorm, CO2-uitstoot, keuring na ongeval en terugroepacties toont, vertaalden we dit in de “Dating”-campagne. Je kan je auto maar beter eerst leren kennen, voor je je engageert.
SQUARE declineerde telkens de concepten in tv, prerolls, radio, bannering, outdoor, … En intussen is een nieuwe campagne in de maak. Coming soon…
Campagne "new life" - '23/'24 - tv-spot 45sec
Campagne "new life" - '23/'24 - tv-spot 20sec granny
Campagne "new life" - '23/'24 - tv-spot 20sec spraypaint
Campagne "new life" - '23/'24 - tv-spot 20sec love hearts
Campagne "new life" - '23/'24 - tv-spot 20sec backseat love
Campagne "new life" - '23/'24 - preroll 15sec scouts
radio "new life" - 2023 - Italy
radio "new life" - 2023 - vip
radio "new life" - 2023 - boring
campagne "date" - 2019 - tv-spot 30sec date vrouw
campagne "date" - 2019 - tv-spot 30sec date man
campagne "date" - 2019 pre-roll pollutienorm
campagne "date" - 2019 pre-roll CO2-uitstoot
campagne "date" - 2019 pre-roll keuring na ongeval
campagne "date" - 2019 date man
campagne "date" - 2019 date vrouw
radio "date" - 2019 - date vrouw
radio "date" - 2019 - date man
jaarverslag - 2023
jaarverslag - 2022
jaarverslag - 2021
jaarverslag - 2020
jaarverslag - 2019
car locator app
event 10 years Car-Pass conferentiebeeld
print top topical winteruur
mobilad
event 10 miljoenste car-pass roll-up