Valorlub beheert de verplichte inzameling van gebruikte smeerolie.
SQUARE maakte hiervoor meerdere campagnes voor zowel de b-t-b als de b-t-c doelgroepen. Het meest recente concept voert Vettige Freddy op, een typetje dat vooral toont hoe je niét moet omgaan met gebruikte olie. Naast radio en print, ontwikkelden we ook een online spel.
campagne professionelen TV-spot - het grote gewetensonderzoek - landbouwer
campagne professionelen TV-spot - het grote gewetensonderzoek - garage
campagne professionelen TV-spot - het grote gewetensonderzoek - transporteur
campagne professionelen radio - het grote gewetensonderzoek - landbouwer
campagne professionelen radio - het grote gewetensonderzoek - garagist
campagne professionelen radio - het grote gewetensonderzoek - transporteur
campagne professionelen advertentie garage
campagne professionelen advertentie landbouwer
campagne biodegradeerbare olie advertentie olifant
campagne biodegradeerbare olie advertentie bever
online spel
campagne consumenten advertentie Vettige Freddy
radio Vettige Freddy beek
radio Vettige Freddy tuin
radio Vettige Freddy riool